باربری بین شهری

باربری بین شهری یکی دیگر از خدمات شرکت تک فریت به همشهریان عزیز است. این شرکت حمل بار با سال‌ها سابقه طولانی در زمینه جابجایی بار، آمادگی دارد تا انواع بار و اثاث منزل را به مقصد نقاط کشور حمل کند. همانطور که مستحضرید جابجا کردن بار برون شهری با حمل و نقل کردن بار در سطح شهر تهران کاملاً متفاوت است. از اینرو ما در این مقاله قصد داریم تا به تمام سوالات و ابهامات شما عزیزان در اتباط با ارسال بار به شهرستان پاسخ دهیم بگونه‌ای که پس از مطالعه این مقاله با خیال راحت این شرکت حمل بار را برای جابجا کردن هر نوع بار بین شهری انتخاب کنید.

فهرست مطالب :

  1. بهترین باربری بین شهری.
  2. نحوه محاسبه هزینه باربری بین شهری.
  3. شماره تلفن باربری بین شهری.
  4. قوانین مربوط به باربری بین شهری.
  5. سامانه برای باربری برون شهری.

بهترین باربری بین شهری

همانطور که مستحضرید حمل بار از یک شهر به شهری دیگر دارای چالش‌ها و مشکلات خاص خود است. لذا برای اینکه بار و یا اثاثیه شما بدون کوچکترین خسارت به مقصد برسد، لازم است این جابجایی توسط یک شرکت با سابقه همانند باربری تک انجام شود. این شرکت بواسطه داشتن شرایط زیر بهترین انتخاب برای جابجایی‌ بارهای برون شهری شماست.

  1. در اختیار داشتن رانندگانی خبره، مجرب و سالم که به اکثر جادهای کشور اشراف کامل دارند.
  2. بسته بندی اصولی بار توسط کارگران خبره که باعث می‌شود بار مشتریان در مسافت‌های طولانی هم آسیب نبیند.
  3. استفاده از ماشین‌های باری ایمن برای جابجا کردن بار.
  4. تعیین دقیق و شفاف هزینه مربوط به حمل بار بین شهری.
  5. مشخص نمودن مسیر حرکت ماشین به طور دقیق برای آگاهی هر چه بیشتر صاحبان بار.
  6. آمادگی برای جابجا کردن بار مشتریان بصورت شبانه روزی.
  7. جابجا کردن بار با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان برای مشتریان.

نحوه محاسبه هزینه باربری بین شهری

برای تعیین هزینه باربری بین شهری، باید همانند درون شهری به عوامل متعددی توجه شود. در ادامه سعی کرده‌ایم به طور ویژه به بررسی این عوامل بپردازیم تا ابهامات شما عزیزان نیز رفع شود. مهمترین فاکتورهای موثر بر قیمت در بارهای برون شهری عبارتند از :

نوع ماشین باربری 

به جرات میتوان گفت که مهمترین عامل در تعیین قیمت برای بار برون شهری، نوع ماشینی است که برای جابجایی آن استفاده می‌شود. لذا مشتریان عزیز باید با مشورت کارشناسان خبره شرکت، مناسب‌ترین ماشین را برای ترابری بار خود انتخاب کنند. هم اکنون این شرکت انواع ماشین‌های باری سبک و سنگین را برای مشتریان عزیز فراهم کرده که می‌توانند با توجه به وزن و ابعاد بار خود از ماشین‌های شرکت مثل وانت بار، نیسان بار، خاور باربری، کامیون و تریلی استفاده کنند.

حجم و یا وزن بار

عامل دیگری که بر هزینه بار بین شهری تاثیر می‌گذارد، حجم و وزن آن است. به تبع چنانچه برای حمل و نقل کردن بار به ماشین‌های باری سنگین نیاز باشد، هزینه آن به مراتب بیشتر از وقتی است که بار با نیسان بار جابجا شود.

(تا کنون هیچ امتیازی برای این صفحه ثبت نشده است)
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...

پیام بگذارید

کلیه حقوق برای اتوبار تک محفوظ است.

طراحی و پشتیبانی توسط پادرا