وانت بار تهران

وانت بار تهران یکی دیگر از خدماتی است که شرکت باربری تهران  برای همشهریان عزیز راه اندازی کرده است. این شرکت در راستای فراهم کردن انواع ماشین‌های سنگین و سبک برای حمل بار مشتریان، وانت بار تلفنی و اینترنتی را نیز به ناوگان ماشین‌های خود افزوده است. لذا از این پس همشهریان ساکن در سطح شهر تهران می‌توانند برای جابجا کردن بارهای سبک و کم وزن خود از خدمات وانت بار شبانه روزی تهران استفاده کنند. در ادامه این مقاله نیز سعی شده است تا تمامی موارد مرتبط با وانت بار از جمله کرایه وانت و میزان باری که حمل می‌کند، توضیحاتی را ارائه دهیم.

فهرست مطالب:

  1. شماره وانت بار در تهران.
  2. نرخ وانت بار تهران.
  3. وانت بار اینترنتی در تهران.
  4. وانت بار بین شهری.
  5. خدمات وانت بار تهران.
  6. بهترین وانت بار در تهران.
  7. وانت برای حمل مبلمان.

شماره وانت بار در تهران

همانطور که مستحضر هستید وانت بار یکی از ماشین‌های پر استفاده برای جابجایی انواع بار در ترافیک شهر تهران است. از همین رو ما در وانت بار تهران آمادگی داریم تا بصورت 24 ساعته به همشهریان عزیز خدمات ارائه دهیم و بارهای آنها را با بالاترین کیفیت جابجا کنیم. لازم به ذکر است که ما انواع وانت‌ مسقف و بدون سقف را در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم در تمامی طول سال جوابگوی اعتماد همشهریان عزیز باشیم و بارهای آنها را بدون هیچگونه محدودیتی جابجا کنیم. شما عزیزان می‌توانید بصورت شبانه روزی با شماره زیر تماس بگیرید و از خدمات وانت تلفنی تهران استفاده کنید.

                                     شماره تماس : 28429276 – 021

نرخ وانت بار تهران

نرخ وانت بار در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه سعی می‌کنیم به طور تیتروار به مهمترین آنها اشاره کنیم. ام نکته مهم در اینست که به قیمت اعلام شده از سوی مدیریت وانت تلفنی شهر تهران منصفانه‌ترین نرخ خواهد بود که بر اساس ابلاغیه‌های رسمی اتحادیه وانت بار داران استان تهران محاسبه و تعیین می‌شود. پس با خیال راحت این شرکت برای جابجایی بار و یا اثاثیه خود انتخاب کنید. و اما مهمترین پارامترهای تاثیر گذار بر روی هزینه وانت عبارتند از :

  1. آیا محدوده باری که وانت بار قرار است جابجا کند وسیع است یا محدود؟ بعنان مثال اگر مبدا بار در شمال شهر تهران باشد و مقصد در جنوب شهر، هزینه به مراتب بیشتر از موقعی خواهد بود که مبدا و مقصد در یک منطقه باشند.
  2. آیا بار باید در طول روز توسط وانت حمل شود یا در شب؟ قاعدتاً کرایه وانت در شب به مراتب بیشتر از روز است.
  3. آیا لازم است که راننده وانت در جابجا کردن بار هم کمک کند؟ باید به این نکته لازم و ضروری اشاره‌ای داشته باشیم و آنهم اینکه اصولاً راننده وانت وظیفه‌ای در ارتباط با تخلیه و بارگیری بار در وانت ندارد و اگر قرار باشد این کار را نیز انجام دهد، دستمزد یک کارگر اسباب کشی نیز به هزینه وانت اضافه خواهد شد.
  4. آیا مقصد بار وانت شهر یا استان دیگری است؟ قاعدتاً اگر وانت بار لازم باشد بار را بصورت بین شهری جابجا کند، هزینه آن بیشتر است از زمانیکه بار در سطح شهر تهران جابجا بشود.

وانت بار اینترنتی در تهران

وانت بار اینرتنتی خدمت دیگری از شرکت باربری تک فریت در شهر تهران برای حمل و نقل اثاثیه و بار است. در واقع این شرکت در راستای تسهیل خدمات خود و همگام با پیشرفت تکنولوژی، این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است که بصورت آنلاین وانت و یا نیسان بار برای جابجایی بار و اثاثیه خود رزرو کنند. روند کار به این صورت است که همشهریان عزیز می‌توانند با استفاده از سامانه آنلاین تعبیه شده برای این منظور، ابتدا مبدا و مقصد بار خود را روی نقشه مشخص کنند، سپس سامانه هوشمند با توجه به مسافتی که باید بار جابجا شود و چند عامل دیگر، هزینه جابجایی بار را برای مشتری مشخص خواهد کرد.

(تا کنون هیچ امتیازی برای این صفحه ثبت نشده است)
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...

پیام بگذارید

کلیه حقوق برای اتوبار تک محفوظ است.

طراحی و پشتیبانی توسط پادرا