کارگر اسباب کشی

کارگر اسباب کشی شرکت باربری تک تهران با داشتن توان جسمی و تخصصی بالا آماده هستند تا یک اثاث کشی خوب و خاطره انگیز را برای همشهریان عزیز رقم بزنند. لازم به ذکر است افرادی که بعنوان کارگر حمل اثاثیه در این شرکت مشغول به فعالیت هستند، بواسطه داشتن تجربه و آموزش‌های که دیده‌اند، توان این را دارند که در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین دقت وسایل شما را جابجا کنند. در ادامه سعی شده که تمامی نکات مرتبط با موضوع کارگر باربری برای شما عزیزان توضیح داده شود، پس تا پایان این مقاله در کنار ما باشید.

فهرست مطالب :

  • تعریف کارگر اسباب کشی و حمل اثاثیه.
  • قیمت کارگر برای اسباب کشی.
  • شماره کارگر اثاث کشی.
  • نحوه رزرو کارگر برای اسباب کشی.
  • کارگر خانم برای اسباب کشی.
  • مزایای استخدام کارگر حرفه‌ای اسباب کشی.

تعریف کارگر اسباب کشی و حمل اثاثیه

کارگر اثاث کشی به فردی گفته می‌شود که شغلی اصلی او جابجا کردن لوازم و اثاث منزل است. این شخص به خاطر داشتن مهارت و تجربه‌ای که در زمینه جابجا کردن وسایل و حمل بار دارد، کلیه اثاثیه منزل را بدون کوچکترین خساراتی جابجا می‌کند. امروزه بسیاری از همشهریان عزیز به اهمیت نقش کارگر حمل اثاثیه در اسباب کشی پی برده‌اند و سعی می‌کنند که از این افراد برای جابجا کردن وسایل منزل کمک بگیرند.

نکته اصلی و قابل تامل اینجاست که بسیاری از مشتریان عزیزی که با شرکت‌ باربری برتر تهران تماس می‌گیرند، تصور می‌کنند که یک کارگر روزمزد ساختمانی هم می‌تواند کار حمل اثاثیه را انجام دهد. این تصور کاملاً اشتباه است و برای درک بیشتر از میزان مهارت مورد نیاز برای یک کارگر حرفه‌ای اسباب کشی، پیشنهاد می‌کنم ویدئو زیر را ببینید. این کلیپ نشان می‌دهد چگونه یکی از کارگران خبره حمل بار شرکت یک کمد را به آسانی از راه‌پله‌های یک مجتمع مسکونی چند طبقه پایین می‌آورد بدون آنکه کمد خط و خشی ببیند.

قیمت کارگر برای اسباب کشی

هزینه کارگر اسباب کشی هر ساله از سوی اتحادیه باربری شهر تهران مشخص شده و به شرکت‌های مجوزدار فعال در زمینه حمل و نقل اثاثیه ابلاغ می‌شود. هم اکنون و در سال 1401 نرخی که از سوی اتحادیه برای کارگر خبره اسباب کشی  مشخص شده،، 80 هزار تومان برای هر ساعت کار است. اما توجه به این نکته طلایی حائز اهمیت است که این تعرفه برای اشخاصی است که در کار حمل و نقل اثاثیه خبره و کار کشته باشند نه کارگران روز مزد.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که شرکت باربری تک تهران از کارگران باربر ماهر برای جابجا کردن وسایل مشتریانش استفاده می‌کند و به هیچ عنوان از کارگران ساختمانی و موقت برای این منظور استفاده نمی‌کند. همانطور که در کلیپ بالا هم قابل ملاحظه است، این کارگران با نهایت دقت و تلاش کلیه وسایل منزل از جمله وسایل حجیم و سنگین منزل را جابجا می‌کنند. پس با خیال راحت اثاث کشی خود را به این شرکت بسپارید.

شماره کارگر اثاث کشی

اگر در چند سال اخیر اثاث کشی را تجربه کرده باشید به خوبی می‌دانید که کیفیت اسباب کشی بسیار وابسته است به تخصص و مهارت کارگرانی که وظیفه جابجا کردن وسایل منزل را بر عهده دارند. در همین راستا شرکت باربری برتر تهران اکیپی از کارگران حرفه‌ای را که سابقه چندین ساله در زمینه اثاث کشی را دارند دور هم جمع کرده تا بتواند به نحو احسن به مشتریان خدمات ارائه دهد. شما در هر ساعات از شبانه روز که با شماره‌های این شرکت تماس بگیرد می‌توانید با مشاوران این شرکت برای رزرو کارگر برای اثاث کشی خود مشورت کنید. 

(تا کنون هیچ امتیازی برای این صفحه ثبت نشده است)
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...

پیام بگذارید

کلیه حقوق برای اتوبار تک محفوظ است.

طراحی و پشتیبانی توسط پادرا